Thursday, July 28, 2011

I BRA HIM - TUTUP MULUT LAH...

CYM: Rakyat Malaysia merasa kagum dengan kehebatan I BRA HIM kerana dalam kegagalannya mengumpul warga PERKASA pd 709, dia masih mampu merpertahankan kekecutannya. Pengecut!!! Jgn nak menipu RAKYAT MELAYU... I BRA HIM - TUTUP MULUT LAH...

Terima Kasih Malaysiakini. Karya asal Malaysiakini diubah suai dengan komen kami untuk menegakkan pendapat kami. Komen kami telah diboldkan.

1. Presiden PERKASA Ibrahim Ali mendakwa beliau membatalkan perhimpunan 9 Julai bagi membantah perarakan BERSIH 2.0 pada minit terakhir bagi mengelakkan pertembungan di kalangan orang Melayu. (Melayu tidak mudah diperbodohkan lagi. Mereka bukan kurang pendidikan macam kau - I BRA HIM )

NONE
2.Menurut Ibraham, keputusan menarik diri itu dibuat selepas kira-kira 50 ahlinya yang dihantar sebagai penyamar menyelinap di kalangan penyokong BERSIH 2.0 bagi memantau perkembangan pada hari tersebut.
(50 vs puluhan ribu - Kau sakit apa nie - I BRA HIM - mimpi di siang hari...?)

3."Mereka beritahu saya, peserta (BERSIH 2.0) adalah orang Melayu. Cina hanya sedikit, mungkin satu atau dua peratus, dan India lagi tidak ramai. ( Siapa bagi tahu? I BRA HIM - kau memang pengecut... bagi alasan pun tidak professional)

4."Jika kita (PERKASA) berkumpul, kita tidak boleh menahan penyokong kita daripada berarak, dan akan berlaku pertembungan di kalangan orang Melayu,” katanya dalam wawancara eksklusif dengan stesen TV internet - eTV - minggu lalu. (Orang Melayu tidak akan bertembung. I BRA HIM, kau ingat semua MELAYU tidak berpendidikan dan fikiran cetek macam kau.)


5.Ibrahim juga mendakwa dua faktor lain yang mempengaruhi keputusan 'berani' yang diambilnya itu bagi membatalkan perhimpunan PERKASA adalah kerana menghormati titah Yang di-Pertuan Agong dan Tuanku Sultan Selangor yang tidak mahu demonstrasi jalanan diadakan. (Itu keputusan PENGECUT lah. Kalau nak menghormati Yang di-Pertuan Agong, bukan membatal perhimpunan 90 minit sebelum mula. I BRA HIM, kau sepatutnya membatalkan beberapa hari sebelumnya)

bersih rally petaling street 090711
6."Jika saya teruskan pada hari itu, dengan senang saya boleh kumpulkan 3,000 orang. Apabila saya batalkan perhimpunan itu, di Titiwangsa sudahpun berada 300 ahli PERKASA,” dakwanya. (Polis tidak bagi I BRA HIM permit kerana dia tahu, kau tidak mampu mengumpul orang. Memang 30 lah sokongan kau ...HA...HA...HA)

7.Sambil menafikan dirinya itu pengecut dan dakwaan bahawa PERKASA gagal mengumpulkan penyokongnya, Ibrahim, 61, yang juga ahli parlimen Bebas bagi Pasir Mas berkata menjelang 9 Julai, 15,000 orang telah berdaftar bagi menyertai perhimpunan itu. ("dirinya itu pengecut dan gagal mengumpulkan penyokongnya" I BRA HIM - itulah kebenaran dan hakikatnya)

8.Ibrahim bagaimanapun mengakui pada hari tersebut beliau berada di rumah (HA...HA...HA...Pengecut...Pengecut) dan berulang-kali menafikan ahli PERKASA adalah penakut dan mendakwa semua penyokongnya telah bersiap-sedia dan hanya menunggu arahannya (HA...HA...HA...Penipu...Penipu).

9.Malah, dakwanya mereka yang membuat tuduhan seumpama itu adalah golongan yang sakit, bodoh dan banggang yang cuba memprovokasikan dirinya. (Kesiannya - I BRA HIM - perkataan ' sakit. bodoh dan banggang' memang menerangkan mengenai diri I BRA HIM - Pandai klasifikasi diri sendiri)



No comments:

Post a Comment